Ощадбанк: 7 тисяч трансакцій щохвилини

Напередодні новорічних свят Ощадбанк досягнув рекордного показника за кількістю карткових трансакцій. Щогодини протягом дня оброблялось понад 400 тисяч клієнтських трансакцій, щохвилини – 7 тисяч.

Загалом протягом 2016 року клієнти стали активніше використовувати картки для розрахунків у торговельній мережі та дистанційних каналах обслуговування. Як доказ – у 2016 році Ощадбанк демонстрував найбільший на ринку приріст активних платіжних карток. За 2016 рік кількість безготівкових розрахункових операцій збільшилась майже вдвічі. Щомісяця до дистанційних каналів обслуговування «Ощад 24/7» підключаються 150 тис. клієнтів.

«Ощадбанк є активним учасником поширення в Україні культури безготівкових розрахунків. Ми розвиваємо інфраструктуру обслуговування платіжних карток у торговельно-сервісній мережі, впроваджуємо ексклюзивні інноваційні проекти, розширюємо перелік  послуг у дистанційних каналах обслуговування, пропонуємо клієнтам участь у різноманітних акціях із привабливими призами. Робиться акцент на підтримці клієнтів: зокрема, Контакт-центр Ощадбанку постійно розширює перелік сервісів, якими можна швидко, легко та зручно скористатись в автоматичному режимі без з’єднання з оператором. До Контакт-центру щомісяця надходить більше 3,5 млн. дзвінків від клієнтів, з яких 70% успішно обслуговуються в автоматичних сервісах IVR-меню», – зазначив директор департаменту електронної комерції та платіжних засобів Ощадбанку Володимир Москаленко.

15 грудня 2016 року розпочалась акція «Заощаджуйте з Ощадбанком». За її умовами користувачі платіжних карток MasterCard від Ощадбанку,  розраховуючись  картками протягом трьох місяців за послуги або товари на будь-яку суму  в інформаційно-платіжних терміналах, веб- та мобайл-банкінгу “Ощад 24/7”, можуть отримати грошовий приз – 500 грн.  Щомісячно розігруватиметься 500 поповнень карткових рахунків номінальною вартістю 500 гривень. Загалом протягом трьох місяців буде розіграно 1500 таких поповнень.

Опубликовано на сайте: 10.01.2017

Источник: http://www.prostobank.ua/spravochniki/banki/id/430



Тема дня

Если клиент оказался аферистом или Почему общечеловеческие ценности могут оставить адвоката без свидетельства

У юристов есть грустная шутка, что самым опасным врагом в их жизни всегда остается клиент. Почему? Хотя бы потому, что он в выборе оружия для конфликта (когда в отношениях вдруг что-то пошло не так) не ограничен профессиональной этикой. А вот адвокат должен держать язык за зубами, заботясь об интересах подзащитного даже после разрыва отношений.

Видео дня


Рекомендуем